Saturday 7 April 2012

pakej hospital

tahun 2011 taun yg amat mencabar bagi aku n hubby..anak kedua kami kerap demam smp masuk hospital. ni sebahagian pic dia ms kt wad...3 ari 2 mlm duk wad hosp slim river


Masa ni dia baru nak masuk umo setahun camtu




ni plak si adik Amni...duk wad genap 15 ari akibat pertussis..(batuk kokol)..
mmg menduga kesabaran aku sebagai ibu..sbb dia batuk smp muka lebam x leh bernafas..
tiap kali dia jd camtu aku pun nangis sama..hiba sgt aku rs...smp nurse pun x sanggup tgk aku sedih..ms jg dia kt wad aku n hubby begilir jg..
syukur la dia nak susu botol...ni ada skit pic dia


jantung dia normal..


ni la keadaan wad amni..bilik pengasingan..dia kene duk asing sbb msh bb..
15 ari duk wad bosannye xde sape nk sembang..


amni tido lena sgt tp terganggu oleh batuk..cian dia


kaki nye yg comel terpaksa dibalut sbb nk monitor jantung...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment