Saturday 3 November 2012

ari minggu kami...

Lama dah rasanya x hapdet blog ni..
biasalah bila dah layan anak2 keje lain malas nak layan..ehee

weekend cani biasanya kami duk umah je pun
klu nak g memana kami akan terus on je..
x de plan2 bagai

breakfast pagi tadi kami makan lua kedai kat ulu bernam
sedap jugak.. 1st g kedai tu
sbb tgk ramai org hubby pun tekan brek kete
so kami berambus dgn hormatnya dr kereta..hehehe
anak2 aku biasalah mulut diorg x leh nak tahan langsung
pehtu laju je g kat meja

lps makan kami terus balik..
smp je umah tangan kaki aku sume x benti la kemas tu kemas ni
haiiss rasanya semlm dah kemas..
(itu semalam..ni ari sabtu plak)
budak kecik 3 org ni tau nyepah je pun

siap kemas..mendobi sume..
penuh koridor umah dgn bantal.. baju sume.. baru 3 ari x basuh baju rasanya..
klu seminggu mau x cukup ampai ni

ari ni utk lunch aku masak
ikan lampam masak lomak..
hasil pancing orang opis aku
dia bagi byk lak tu..
sedap jugak ikan ni yee...

Then..sambung balik kemas umah..
x sudah2 mengemas aku nih..
klu ari keje mmg x leh buat ape
blk keje dah penat..
so ari minggu je la ada masa nak wat sume tu kan

anak2 aku hubby layan..
saje aku bg dia layan sebab minggu lusa (isnin)
dia nak g Brunei...
adeehh lama lak tu..

so ini je lah cite utk ari ni..
penat gak taip blog ni ye.. biasanya
aku tepek gambar je pun... heheheh



No comments:

Post a Comment