Tuesday 20 November 2012

konvokesyen n penyampaian hadiah PASTI

10.11.2012 ari tu hari konvokesyen hero aku, wpun dia belum layak konvo lagi.
juz nak amik adiah dia je..

so mlm tu aku dah set esok nak bangun awal
kejut anak2 sume, siapkan diorg..set jam 5.30 pagi
punye semangat nak tgk si bujang aku amik adiah naik pentas

hari kejadian aku mmg bangun awal 
kemas umah ape yg patut then
terus kejut mereka-mereka yang berkenaan termasuk cik abang sayang
bebudak ni ape lagi dah kene kerah bangun awal
terpisat-pisat la

si kakak dah merengek dah.. tp si adik menten.. cayalah adik hehehehe
si abang segar bugar j
almaklumlah dia pun dah set ari ni amik adiah no 1 dia eheee semangat
ape lagi dengan kesemangatan yg ada aku siap2kan anak2..
cik abang siap dia je la huhuhuhu
dah siap diorg.. bab aku plak
(mestilah nak mekap2 gak.. lawa2 untuk hari sejarah anak aku)

oopp lupa sebelum kejut anak2
aku dah siapkan breakfast
nasik goreng je pun eheee

semua dah siap kami makan2 la kejap.. jam 7.45 cam tu kami pun gerak dari umah
sampai kat trolak dlm 8.15..mak aiihh awalnya hubby aku cakap
ceeehh mane la nak tau smp awal..ingat jauh bebenor tempatnya
so lepak2 la dulu kami kat lua dewan tu
cikgu2 PASTI ada yang tgh siapkan apa yang patut

Ni lah kami yang baru sampai..

acara mula 8 lebih camtu la
anak aku yg kecik tu dah mula rengek nak tido
dewan plak ada kipas je uhuk uhuk berpeluh skit la
mula biasalah ucapan2 sape2 ntah..
lama plak tu
smp tertido anak aku dengo hehehhe

so tibalah masanya saat ditunggu2..
AQIL dah siap baris ngan kenkawan dia..

tengok le pesen dia bile nak kena snap

payah nor nak nengok kamera..huhuhuhu

ayahnye sebok ngan kamera dah mcm kameramen dah pulak
aqil naik pentas untuk amik trofi dia dapat no 1 peksa ujung taun..
tahniah anak ibu.. u r my hero..

bangga ibu...eheeee

abis penyampaian no 1 sampai 3..
ada lg saat berdebar 
"ANUGERAH PELAJAR TERBAIK KESELURUHAN" 
ni termasuk aqil la calon nye
dipendekkan cerita
dalam debar2 aku tu, tetiba cikgu aqil dtg kat aku
"ape2 salam dulu... tahniah aqil dapat pelajar terbaik"
terus aku rs terharu sgt... bangga pun ade..(x leh lelebih nnt riak plak)
sempat ingatkan diri..
KAK SU NASIR..thanks ya....

aku hanya mampu tersenyum then ckp terima kasih kat cikgu dia

cikgu dia dah g cari cik abang nak sampaikan berita gembira tu jugak..
cik abang kejenye amik gambar je adooiii 
gambar daku yg lawa2 ari ni x diambik nye uhuk...

so aqil pun diumumkan sebagai pelajar terbaik

ni time amik trofi pelajar terbaik...hihiihih

seronok sgt dia dapat trofi lagiikkk dan jam NIKE..

tengok ler cam jam ayahnye...

besar plak tu..
tp dia belasah je pakai ...pedulik hape ye aqil hehehehe

terkial2 nak pakai jam..sabar je la nak ooii..pakai le kamu punye

lepas tu terus amik gambar ngan aqil..

kakak sebok nak amik gambar ngan abg... :D

lepas tu dah x de pape dah kami pun nak blah..
ahaks..amik adiah terus nak balik yee...
ha leerr anak2 aku dah mcm2 rupa aku tengok..
perut dah lapa plak tu..
dah la x de sedia makanan..kena beli ade la..
adeehh laaa..

ni la hasil kejayaan aqil untuk hari tersebut...
semoga hari2 mendatang kamu akan terus berjaya..

so kami pun balik la bersama kejayaan aqil

huhuh penatnya membebel..
nanti sambung lg ye..

inilah cite hari konvo heroku.. sekian... :D

No comments:

Post a Comment